HELLO !

HELLO !

Tuesday, November 16, 2010

压力??

发现
最近累了
累得很辛苦
。。。

压力
很大很大
。。。
担心我会没有帮上忙
担心你们觉得我很不好
担心这,担心那
。。。
真的累了
不想做任何的事了
想放弃一切
。。。

可是我不能
我不能那么自私
让家人失望
。。。


最近的我
脾气变得很暴躁
很不好
。。。
我不知为何
常乱乱发自己脾气
也连累了我的朋友们
。。。
对不起,朋友们
最近的我,
真的很糟糕
很糟糕。。。
对不起
对不起

最近的我有点问题,如果对你们的态度很不好,很坏。。先说声《对不起》
对不起。。。sorry to all my friends..sorry...
i will try to control myself..sorry sorry...
我不应该这样,对不起。。请你们原谅群我,forgive me,,plz...

对不起,大家
。。。
能帮的,我会尽量
不要怪我
我不是一个好的组员

sorry,everyone
what can i say now is
if what can i help out
i will try my best
but,if anything i cant..
sorry 1st..
im not a good group member
i know..
i always make u all angry
maybe u all ting i always not thr..
but,i need to tell you all.
and i told you all early dy that tis week..
this weekk...
is my busy week..
i told you all b4..
i reli busy for this week..
...
but if u all ting that im useless..
i have noting to say..
sorry..


对不起
我真的很没用
。。。对不起。。。

:::::::::::::::::::::::::;;;

每次这样
都让我想起家人
妈咪,姐姐
我又想念你们了
=(
现在的我
并不好
对不起。。


及时?
那个我才回来

1 comment:

  1. Vava, u dun like tat la.. ok...
    must be strong a, sis..
    i will always support u where ever u are..
    take care.. sis..

    ReplyDelete